2011. május 6., péntek

Új Herbal zsírégető tabletta 6 hétre való 98ft/nap - Jelenlegi ára: 4 100 Ft

A képeken látható
Herbal zsírégető tabletta. 30 db 6 heti adag.
Ha már mindent kipróbáltál és nem segített ez biztosan fog.
Csakis gyógynövényeket tartalmaz, bármilyen gyógyszer mellett is alkalmazható . Ismerőstől hallottam róla ő 16 kg /hónap fogyásokat ért el összesen 45 kg ot fogyott.
Saját tapasztalatom 20 éve fogyózom kisebb nagyobb sikerrel de az elmúlt 4 évben a siker inkább elkerült. De rátaláltam erre és december 30. -án elkezdtem -15 nap alatt 6 kg fogytam úgy hogy a diétát még nem kezdtem el!! Ezért elkezdem forgalmazni is hátha más is kedvet kap elkeseredésében. 5 napig kell szedni és 2 nap szünet és ezt lehet ismételni a kívánt testsúly eléréséig. Természetesen diétával még hatékonyabb . Magyar nyelvű tájékoztatóval vákummal zárt bontatlan dobozban. Nem kínai hanem Made In U. S. A. Amiben még különbözik más táplálék kiegészítőtöl hogy nincs mellékhatása semmilyen mint pl hasmenés stb... Anyagcserét állít be égeti a zsírt és ez által fogyaszt!
Új eredményeim: 2, 5 hónap alatt minusz 16 kg és még mindíg nem diétázom intenzíven. A férjem január 7. én kezdte és ő már 14 kg ot fogyott . Lekörözött engem is! Mondjuk ő már 6 óra után nem eszik csak pirítóst! Hamarosan fényképet is merek feltenni magunkról!
Számold ki egy próbát megér és csak 98ft/nap
Nézz szét az oldalamon. 50-100 termékem mindíg 1 ft ról indul!!
Türelmes vagyok nézelődj gyűjtögess bátran.
martikaedit2 felhasználónéven hamarosan több 100 termék indul/testvéreim, ismerőseim dolgait ott fogom hírdetni/. Egyben tudok postázni.
Kiárusítás van az oldalamon!
Több ilyen aukciót indítok spórolhatsz a postán!



Jelenlegi ára: 4 100 Ft

Az aukció vége: 2011-05-19 08:41
. Új Herbal zsírégető tabletta 6 hétre való 98ft/nap - Jelenlegi ára: 4 100 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése